! STATUS: nettbutikk åpen, sender bestillinger daglig

Alltid lave priser

Reklamasjon og angrerett

Reklamasjonsret

Når du handler på inkpro.no har du 24 måneders reklamasjonsrett. Dersom en vare har mangler og dette ikke skyldes kjøperen og forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i Forbrukerkjøpsloven etter omstendighetene få varen reparert eller byttet, få avslag i prisen eller få kjøpet hevet. Vi refunderer også rimelige fraktkostnader og evt. andre kostnader som oppstår i forbindelse med returnering av en vare, når reklamasjonen er berettiget. 
Dersom du har spørsmål eller ønsker å reklamere på en vare, vennligst kontakt vår kundeservice på epost: kundeservice@inkpro.no eller tlf: 21 93 95 34 FØR du sender varen i retur. Send deretter, etter avtale, varen forsvarlig pakket til Inkpro, c/o Postens Godssenter, 0060 OSLO. Legg om mulig ved en kopi av ordrebekreftelse/følgeseddel for hurtigere behandling. Husk å få en kvittering for avsendelse av pakken, slik at vi vi kan refundere eventuelle fraktomkostninger. Det gjelder også for returadresselapper utstedt av InkPro.
En reklamasjon må sendes i rimelig tid etter at feilen er oppdaget. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. 
Når vi har mottatt varene i retur, undersøker vi varene samme dag, og refunderer pengene om reklamasjonen er berettiget, innen 14 dager. Dersom varene ikke returneres i samsvar med gjeldene regler, kan vi ikke akseptere klagen og de returnerte varene makuleres og kan derfor ikke sendes tilbake til deg.

Forbrukerrådet

Forbukerkjøpsloven


Angrerett

Du har alltid 14 dagers angrerett når du handler på www.inkpro.no.

Angreretten løper fra dagen etter du har mottatt varen, eller dersom bestillingen sendes i flere omganger, etter at siste leveranse er mottatt. Fristen innebærer at du har 14 dage til å gi oss beskjed om at du ønsker å gjøre bruk av angreretten. Du kan gi oss beskjed ved å kontakte vår kundeservice, enten på mail: kundeservice@inkpro.no eller tlf: 21 93 95 34. Du kan også benytte det standardiserte angreskjema som finnes nederst på denne siden, og vedlagt i den eposten som du mottok med ordrebekreftelsen. 

Angre en del av kjøpet

Har du kjøpt flere varer hos oss, har du mulighet for å returnere en eller flere av varene, selv om de er kjøpt i en ordre. Notér vennligst at fraktomkostninger ikke refunderes dersom du kun angrer på en del av kjøpet ditt.

Returnering

Når du har gitt oss beskjed om at du vil angre kjøpet, har du 14 dager til å sende varen i retur til oss. Du betaler selv for at pakken returneres, og det er du som hefter for evt. skade påført varen under returtransport.

Varens stand, når du sender den i retur

Du kan undersøke varen på samme måte, som hvis du undersøkte den i en fysisk butikk, men varen må ikke tas i bruk. Hvis varen er prøvd utover det som er beskrevet ovenfor, betrakter vi den som brukt, hvilket betyr, at du ved å angre kjøpet kun kan få en del, eller intet av kjøpesummen refundert, avhengig av varens handelsmessige verdi. Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballasjen. Hvis den originale emballasjen mangler eller er åpnet, kan det muligvis medføre en verdiforringelse av varen. Du hefter kun for eventuell forringelse av varens verdi, som skyldes annen håndtering enn det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og den måten den fungerer på. 

Tilbakebetaling av kjøpesummen

Dersom du angrer kjøpet ditt, får du pengene tilbake. Dersom varens verdi er forringet, trekker vi fra det beløpet du hefter for. Vi refundere alle betalingene vi har mottatt, herunder også leveringsomkostningene (men ikke ekstra leveringsomkostninger i tilfelle av at du har valgt en annen leveringsform enn den billigste formen for standardlevering som vi tilbyr), senest 14 dager fra den dagen vi har mottatt beskjed om at du ønsker å benytte angreretten. Vi refunderer pengene med samme betalingsmiddel som du benyttet ved kjøpet, med mindre annet er avtalt. Vi kan tilbakeholde betalingen til vi har mottatt varene i retur, eller dokumentasjon på at varene er sendt tilbake. .

Varen sendes til:

INKPRO
c/o Postens godssenter

0060 OSLO

 

Vi mottar ikke pakker som er sendt uten levering eller i oppkrav. 

Retur av varer uten feil og mangler.

Ved retur av varer til InkPro der de av kunden oppgitte feil og mangler ikke kan konstateres, eller ikke omfattes av reklamasjonsretten, returneres varen til kunden, og kunden belastes en testavgift på 499,- NOK pr time, inkl. moms. Det beregnes som minimum en time. Testavgift beregnes på bakgrunn av tiden brukt i forbindelse med testing og feilsøking. Produkter som ikke er solgt av InkPro blir sendt til destruering.


*Angreformular

(Dette formularet utfylles og returneres kun, hvis angreretten gjøres gjeldende)

Til INKPRO c/o Postens Godssenter, 0060 OSLO. kundeservice@inkpro.no (+47) 21 93 95 34

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker å gjøre angreretten gjeldende i forbindelse med mitt kjøp av følgende varer:

Bestilt den _________ og mottatt den ______________ ordre nr. _____________

Jeg ønsker å benytte angreretten fordi:

_____________________________________________________________________________

Skrivermodell _____________________________________________________________

Kundens navn ____________________________________________________________

Kundens adresse __________________________________________________________

Kundens underskrift (Kundens underskrift kun hvis formularets innsendes på papir)

________________________________________________________

Dato__________________________________

Send vennligst dette formularet pr. mail til kundeservice@inkpro.no